Monday, December 24, 2012

چه کسی خائن است؟ / "جنبش ما هستیم" چه هدفی دارد؟



مدتی است به اصطلاح رقبا و حسودان به دنبال تخریب گروه جم هستند. در اینجا باید به آنان بگویم که اگر بجای این همه حسادت به فکر پیشرفت خود بودید شاید شبکه ای مثل یکی از شبکه های گروه جم داشتید. اما افسوس که ما ایرانی ها تا احساس شکست می کنیم به حاشیه روی می آوریم و رقبای خودمان را تخریب می کنیم که البته من آن ها را اصلا در حد و اندازه رقیب نمی دانم.
در این بین کسانی برای گروه جم اظهار نظر می کنند که کلاهبرداری و وطن فروشیشان زبان زد است. بله منظورم شهرام همایون است کسی که به خودش اجازه می دهد از رسانه ای که در دست دارد برای هر کسی اظهار نظر کند اما نمی داند که این مردم آدم ها را خوب می شناسند.
برای نمونه شما ببینید "جنبش ما هستیم" که آقایان به اصطلاح می خواهند به مردم ایران خدمت کنند اما در اینجا باید بگویم که "جنبش ما هستیم" یک فضای ساختگی است که بهانه ای برای سرکیسه کردن مردم به راه انداختند. جنبشی که از هر طریقی استفاده می کند تا ماهیانه زندگی شخصی خودشان را تأمین کنند. آقای همایون اگر فروش پرچم، کتاب و... سرکیسه کردن مردم نیست پس چه می تواند باشد؟
مردم خود دیده اند برنامه ای اجرا نمی کنید مگر اینکه در آن برنامه چیزی بفروشید به اسم وطن و میهن پرستی 
مردم خوب می دانند مدیر شبکه ماهواره ای کانال یک در برنامه خود مخاطب را به کمک برای مردم زلزله زده آذربایجان دعوت می کند. و با این عنوان که باید به درد مردم آذربایجان در آستانه فصل سرما رسید می گوید کمک های نقدی خود را به شماره حساب اعلام شده واریز نماید. حال آنکه همه میدانیم تبادل ارز میان ایران و آمریکا به سختی انجام می شود . از طرفی چندی از مردم آذربایجان در تماس با صدای آمریکا در صادقانه بودن این اقدام شهرام همایون تشکیک کردند و آنرا حربه ای برای جمع آوری پول برای جبران مسائل مالی شبکه کانال یک عنوان کرد
آقای شهرام همایون شما که در شب یلدا آن اراجیف را می بافی آیا از رادیو پدر هم برای این مردم چیزی گفته ای؟ اگر کسی در مورد فعالیت شما در رادیو پدر تحقیق کند چیزی جز کلاهبرداری شهرام همایون دستگیرش نمی شود. کلاهبرداری از مهران، آرش و احمد را که یادت می آید یا من به این مردم یادآوری کنم؟
این آقایی که می گوید از صبح تا شب در تلویزیون کانال یک هستم، از کجا پول می آورد هر دو هفته یک بار از ۱۰ هزار تا ۳۰ هزار دلار را در قمارخانه های "لاس وگاس" صرف قمارهای کلان می کند؟ او می گوید من همیشه در تلویزیون هستم اما کسانی ایشان را درحال خوشگذرانی دیده اند و فیلم هم گرفته اند.
می خواهی از دلالی دختران معصوم ایرانی که شبکه ات را سر پا نگه داشتی برای این مردم بگویم؟ دلالی که از ایران به دبی و از دبی تا لس آنجلس.
آقای همایون شهر کوچک است همه خبر دار می شوند.
از واریزی های گروه جم برای این مردم گر چه بی سند حرف زدی اما چرا از واریزی های 100 هزار دلار در ماه مقاومت به این مردم چیزی نمی گویی. تو خود خوب می دانی که من از همه چیز خبر دارم و اگر مقاومت به من اجازه می داد همه چیز را برای این مردم بازگو می کردم.
شهرام همایون می گوید من وابسته به جمهوری اسلامی هستم در حالیکه خود بیشترین خدمت را به جمهوری اسلامی کرده. چرا باید هر 20 تجمعی را که آقای همایون اعلام کند هم مکان و هم زمان آن ها لو برود و تمامی تجمع کنندگان را بگیرند؟ چرا از ارتباط خود با شخصی به نام احمدی نژاد حرفی نمی زنی؟ و یا مسائل بسیار دیگری که اگر مردم بخواهند برایشان حتما بازگو کنم تا خائن واقعی برایشان معلوم شود.
من همه این فضا سازی ها را جز حسادت رقیبان از کار افتاده چیز دیگری نمی دانم و آرزو می کنم که آن ها هم روزی مثل گروه جم نظر مردم ایران را به خود جلب کنند.



2 comments:

  1. اگه دوست داری شبکه های تلوزیونی تون خوب کار کنه به حرف مخاطبینی که برنامه هاتونو نگاه میکنند گوش بدید و ببینید که از چه چیزهایی دلگیر هستند و چه طور سلیقه ای دارند.بعنوان مثال کسی که میاد توی وال جم و همه اش غر میزنه که حریم سلطان رو دیر پخش میکنید و همزمان مخاطب دیگری میخواهد ساعت 11 این سریال را ببینه با یک نظرسنجی ساده و دیدن نتیجه این نظرسنجی میتوانید اکثریت مخاطبتون رو راضی کنید چون اگر اکثر مخاطبین به ساعت 10 نظر میدهند پس باید خواست اونها اجابت بشه و اقلیت هم یاد میگیرند به خواست اکثریت احترام بگذارند.در وهله دوم نباید به حرف اکانتهایی که فقط غر میزنند گوش بدهید چون واضح هست که این اکانتها مال رقبا هستند و جهت تخریب آمده اند.شما در یک نمونه به حرف این مخالفینتان گوش داده اید و پخش سریال حریم سلطان را متوقف کردید.دقیقن خواسته رقبایتان است چون میدانند با اینکار شما خودزنی کردید و حتی از شما آگاهتر هستند که چقدر این سریال در ایران طرفدار دارد.. و کار اشتباه بعدیتان این بود که قسمتهای جدید را روی وبسایت جم قرار دادید.بنظر من شما بیشتر خودتان دخل خودتان را آوردید .همانطور که گفتم مردم اصلن کانالهای دیگر را به آنصورت نمیبینند.کانال جم در صدر کانالهای پربیننده بود و بعد از آن بی بی سی و صدای آمریکا و سپس من و تو.شما روی چه حساب و کتابی خودتان دخل خودتان را آوردید نمیدانم.الان هم اولین کاری که مردم میخواهند پخش مجدد حریم سلطان و روح النا به روال سابق است.همان یک هفته در میان خوب است اینطور طرفداران سریال آمریکایی را هم راضی نگه میدارید.اینکار ساده را بکنید و ببینید که چطور مردم به همه این حرفها پشت میکنند.کسی که گشنه است غذا میخواهد برایش فرقی نمیکند که این غدا از راه حلال بدست آمده یا نه.مردم هم سریالهایشان را میخواهند برایشان این حرفهای مفــــــــــــــــــــــت دیگران اهمیتی ندارد.کانال شما تا قبل از این با سریال ازل سرپا بود و الان با سریال حریم سلطان سرپا میشود.راهنمایی دیگر اینکه همیشه و همیشه یک سریال برای سرپا بودن پخش کنید.یک سریال تاپ تاپ و سریال های دیگر را هم اگر متوسط باشند مردم باز تلوزیونشان را روی شبکه شما میگذارند.ولی سریال رده پایین(چهارسوق) انتخاب نکنید.سریالها را راس ساعت پخش کنید مثل من و تو و پی ام سی و پرشین استار و پرشین فیلم و همه کانالهای دیگر.تنها شبکه ای که بی نظم است شبکه شماست.برادر من شما خودت خودت را نابود کردی پس حاشیه را ول کن و مشکل شبکه را بچسب.

    ReplyDelete
  2. اقای کریمیان مطمئن باشید همه رقبا در صدد تخریب شما و گروه رسناه ایی تان هستند .چرا که گروه رسانعه ایی جم ناگهان به یک پکیج تلوزیونی تبدیل شده و همه رقبا را گذاشت توی جیبش
    هیچ خودتان میدانید اولین شبکه ورزشی رو در ماهواره برای فارسی زبان ها واز کردید ؟ اولین شبکه اچدی هم نه اولین پکیج اچدی فارسی زبان را راه انداخته
    اید ؟ ادم اگر پای کانال های شما بنشیند هرگز بلند نخواهد شد . اعصاب خودتان را برای خس و خاشاک هایی مثل شهرام همایون خرد نکنید به قول معروف جواب ابلهان خاموشیی است

    ReplyDelete