Wednesday, June 5, 2013

نباید از کسی که ارزش زن ایرانی را در همجنس گرایی و سکس خلاصه می کند، انتظار دلسوزی داشت.



آن زمانی که به دلیل پیگیری ها و اصرار های زیاد سیامک دهقانپور آن هم در شرائطی که بسیار برایم سخت بود حاضر به مصاحبه با صدای آمریکا شدم به فکرم رسید که چرا بعضی از حرف ها را با رسانه ای که ادعا می کند بی طرف است در میان نگذارم؟
بیشتر به فکر مردم عزیزم بودم تا اینکه بخواهم استفاده تبلیغاتی از مصاحبه ام داشته باشم.

من در آن مصاحبه پخش نشده هم گفتم اگر یکسری به کانادا و یا بریتانیا بزنید پرونده های مربوط به انتقال و قاچاق دختران معصوم ایرانی و شکایت های پدر و مادرانی که راه به جایی نمی برند را خواهید دید.

با بعضی از آن ها که ملاقاتی داشتم و در مورد فریب خوردن دخترشان توسط مدیران شبکه من و تو با من صحبت کردند به خودم این قول را دادم اگر چه که شاید نمی توانم کمک خاصی را به آنان کنم اما مردم ایران را از این داستان با خبر خواهم کرد و از هر راهی با این کار کثیف مقابله می کنم. اگر پدر و مادری که با من صحبت کردند به من اجازه می دادند اسم دخترشان را برایتان می گفتم.

زمانی که من این حرف ها را آن هم به خاطر قولی که به آن پدر و مادر پیر دادم در مصاحبه ام در صدای آمریکا گفتم گویا حرف هایم به مذاق مسئولین صدای آمریکا و خصوصا سیامک دهقانپور خوش نیامد آن مصاحبه را هرگز پخش نکردند.
اما بعد از آن سوالات زیادی از طرف طرفداران و مردم عزیزم برایم فرستاده شد که چرا مصاحبه را سانسور کردند. این سوال برایم به وجود آمد که یک ایرانی مثل آقای سیامک دهقانپور تا کجا باید به فکر موقعیت و رسانه اش باشد که خیانت روشن مسئولین من و تو به دختران پاکدامن ایرانی را نادیده بگیرد و به راحتی از آن بگذرد.

بعد از اینکه سیامک دهقانپور مصاحبه ام را پخش نکرد این سوال برایم پیش آمد که یک ایرانی تا کجا باید پیش برود که ایرانی بودن خود را زیر پا بگذارد و خیانت به دختران ایرانی را اینطور با سانسور کردن ندیده بگیرد.
البته بعد از اینکه با خانواده سیامک دهقانپور بیشتر آشنا شدم به تمام سوالاتم جواب داده شد.

حمیده آرمیده همسر سیامک دهقانپور از زنان فعال در زمینه دگرباشان که اکنون هم از همسرش جدا شده به صورتی که از سوی این انجمن مورد تقدیر قرار گرفته است.
دیگر انتظار ندارم از کسی که همسرش این چنین چهره زنان اسطوره ای ایران را لجن مال نشان می دهد و از دلسوزان زنان دگرباش است مصاحبه مرا پخش کند و با قاچاق دختران ایرانی مبارزه کند. 

وقتی که عکس مشیانه دختر سیامک را به عنوان مدلینگ در یکی از مجله های سکسی دیدم و وقتی که فهمیدم مشیانه عضو همجنس گرایان واشنگتن است دیگر تعجب نکردم از اینکه سیامک دهقانپور با بی تفاوتی کامل از قاچاق دختران ایرانی توسط مدیران شبکه من و تو بگذرد. چرا که برای او و خانواده اش ارزش های انسانی و خصوصا زن ایرانی جایگاه خوبی ندارد.

اگر سیامک دهقانپور بخواهد لجن بازی های مدیران من و تو را پنهان کند اما وجود شبکه پورنو هاستلر در کانادا به مدیریت کیوان عباسی حقیقت را نمی تواند بپوشاند حقیقتی که فریاد سکوت پدر و مادران دختران قربانی دامن آن ها را می گیرد و آن ها را رسوا می کند.





 

3 comments:

  1. چقدر این خانواده دهقانپور کثافتند

    ReplyDelete
  2. خیلی متن احمقانه ای بود متاسفم که مدیر یک شبکه در این سطح از شعور اجتماعی است! مثل خاله زنک بازی های شبخیز و آتابای
    که هر دو حذف شدند رفتند
    ما گفتیم این شبکه های جدید، سطح بالا و متفاوتند ولی مثل اینکه خاله زنک بازی و زبر کمری تخریب شخصیت کردن مثل دروغ از زمان کوروش بلای جان شما فارس هاست!!!

    اگر کیوان عباسی شبکه پورنو داره تو کانادا واسه چی از ایران با هزار مصبت و دنگ و فنگ دختر مردم رو بخواد اغوا کنه ببره که تو هم دست آویز کنی بکوبیش؟!!! مگه دختر تو کانادا قحطیه؟
    یا کانادائی ها عاشق دخترهای خاورمیانه ای شدن؟

    به جای این خاله زنک بازی ها یه مستند مستدل درست کن از یکی از دهها شبکت پخش کن با دلیل و قانع کننده اگه حرفی برا گفتن داری و افشا کردن و با پدر مادر اون دخترها مصاحبه کن پخش کن ما هم ببینیم بگیم حق با این بود!

    سیامک دهقانپور دیده خاله زنک بازی در آوردی حوصله شماهارو نداشته! لابد بعدشم کیوان عباسی درخواست مصاحبه مبداده که از خودش دفاع کنه و جواب تورو بده! صدای آمربکا هم میشد محل خاله زنک بازی های شما! ما هم علاف آقایان!

    نمیخواد کسی رو زبر کمری تخریب کنید شما برنامه هاتونو پخش کنین مردم خودشون انتخاب میکنن چی رو ببینن. باد بگیرین مردونه رقابت کنین

    ضمنا هنوز ایرانی ها اونور دنیا هم که باشن هوموفوبیک هستند؟!!! عضو انجمن همجنسگرایان واشینگتون بودن هنوز یک عار بزرگه که باعث سرافکندگی خانواده میشه؟!!! یه کم پیشرفت کنین بابا! غربی ها حق ازدواج گذشته حق حضانت بچه رو هم شروع کردن به دادن! ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

    همجنسگرائی یک چیز طبیعی است مثل دگرجنسگرائی
    چه شما دوست داشته باشید چه متنفر باشید
    روانشناس ها نظر دادند دولتمردان هم پذیرفتند قانون صادر کردند آزاد شد قرار نیست که تک تک مردم رو بریم در خونشون حرف بزنیم توجیه کنیم که بپذیرند!!!

    آخه شبکه ای که از سطح فرهنگ جامعه خودش عقب بیفته چی میخواد به اونا بده؟
    مثل رسانه ضرغامی حذف میشه میره پی کارش

    ReplyDelete
  3. چقدر به این شبکه جم امیدوار بودیم که فرهنگ مردم ایران رو بالا ببره
    این از فرهنگ رئیسش وای به حال بقیش

    ReplyDelete