Sunday, November 25, 2012

افزايش سرکوب در ايام سوگواری ماه محرم در هراس از تکرار قيام


شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ايران
افزايش سرکوب در ايام سوگواری ماه محرم در هراس از تکرار قيام عاشورای ۲۰۰۹
 
اختصاص دهها هزار نيروی سرکوبگر زير عنوان «پليس يار محرم» در سراسر کشور برای کنترل دستجات عزادار
رژيم آخوندها در هراس از اعتراضات مردم و جوانان در ايام عزاداری امام حسين (ع) و در وحشت از تکرار قيام عاشورای سال 2009 (6دسامبر) زير عنوان «ارتقای سطح امنيت و برقراری نظم» بر شدت سرکوب در شهرهای سراسر کشور افزوده و علاوه بر تمامی نيروهای سرکوبگر انتظامی، پاسداران و لباس شخصيها دهها هزار مزدور ديگر را زير عنوان «پليس يار محرم» برای کنترل دسته های عزادار سازماندهی کرده است. به اعتراف احمدرضا رادان، سرکرده جنايتکار نيروی انتظامی تهران بزرگ شمار اين نيروها نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. (تلويزيون رژيم-24آبان). صرفاً در شهر کرج بيش از 5000تن به اين منظور سازماندهی شده اند.

سرکرده نيروی انتظامی شهرستان اصفهان در اين باره گفت: «پليس مصمم است با اقتدار تمام نظم و امنيت مراسم های عزاداری را برقرار کند و در اين زمينه اجازه بی نظمی به هيچ کس را در طول برگزاری مراسم به کسی نمی دهد». وی «همکاری با کلانتری محل در صورت مشاهده موارد مشکوک... و جلوگيری از سوءاستفاده دشمن از مراسم عزاداری» را از جمله وظايف عوامل مزبور خواند.
در حالی که برخی از سرکردگان نيروی انتظامی تلاش کرده اند مأموريت سرکوبگرانه اين مزدوران را تحت پوشش نظم دستجات عزادار و ترافيک و... لاپوشانی کنند. فرمانده نيروی انتظامی گلپايگان آشکارا گفت: «اين نيروها با تمام قوا... در طول شبانه روز امنيت شهرستان را در اين ماه بر عهده دارند».

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران

No comments:

Post a Comment