Friday, November 30, 2012

درگيری جوانان خشمگين با نيروهای سرکوبگر در تهرانپارس


درگیری جوانان با نیروهای سرکوبگر - آرشیو
درگيری جوانان با نيروهای سرکوبگر - آرشيو
درگيری جوانان خشمگين با نيروهای سرکوبگر در تهرانپارس
جوانان خشمگين عصر امروز در منطقه تهرانپارس با نيروهای سرکوبگر انتظامی درگير شدند. به گزارش رسيده جوانان تهرانپارس با اعتراض خود از ورود نيروی انتظامی به خانه های مردم به منظور جمع کردن آنتنهای ماهواره يی جلوگيری کردند.

امروز صبح همچنين جوانان خشمگين در خيابان سردار جنگل تهران به مأموران سرکوبگری که قصد وارد شدن به خانه های مردم برای جمع آوری آنتنهای ماهواره يی را در اين منطقه داشتند، اعتراض کردند.

Sunday, November 25, 2012

افزايش سرکوب در ايام سوگواری ماه محرم در هراس از تکرار قيام


شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ايران
افزايش سرکوب در ايام سوگواری ماه محرم در هراس از تکرار قيام عاشورای ۲۰۰۹
 
اختصاص دهها هزار نيروی سرکوبگر زير عنوان «پليس يار محرم» در سراسر کشور برای کنترل دستجات عزادار
رژيم آخوندها در هراس از اعتراضات مردم و جوانان در ايام عزاداری امام حسين (ع) و در وحشت از تکرار قيام عاشورای سال 2009 (6دسامبر) زير عنوان «ارتقای سطح امنيت و برقراری نظم» بر شدت سرکوب در شهرهای سراسر کشور افزوده و علاوه بر تمامی نيروهای سرکوبگر انتظامی، پاسداران و لباس شخصيها دهها هزار مزدور ديگر را زير عنوان «پليس يار محرم» برای کنترل دسته های عزادار سازماندهی کرده است. به اعتراف احمدرضا رادان، سرکرده جنايتکار نيروی انتظامی تهران بزرگ شمار اين نيروها نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. (تلويزيون رژيم-24آبان). صرفاً در شهر کرج بيش از 5000تن به اين منظور سازماندهی شده اند.

سرکرده نيروی انتظامی شهرستان اصفهان در اين باره گفت: «پليس مصمم است با اقتدار تمام نظم و امنيت مراسم های عزاداری را برقرار کند و در اين زمينه اجازه بی نظمی به هيچ کس را در طول برگزاری مراسم به کسی نمی دهد». وی «همکاری با کلانتری محل در صورت مشاهده موارد مشکوک... و جلوگيری از سوءاستفاده دشمن از مراسم عزاداری» را از جمله وظايف عوامل مزبور خواند.
در حالی که برخی از سرکردگان نيروی انتظامی تلاش کرده اند مأموريت سرکوبگرانه اين مزدوران را تحت پوشش نظم دستجات عزادار و ترافيک و... لاپوشانی کنند. فرمانده نيروی انتظامی گلپايگان آشکارا گفت: «اين نيروها با تمام قوا... در طول شبانه روز امنيت شهرستان را در اين ماه بر عهده دارند».

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران

Thursday, November 22, 2012

بجای حسادت بهتر است به فکر مردم ایران بود

متأسفانه مدتی است شایعات دروغین علیه گروه جم شنیده می شود که البته من می دانم سر منشأ این شایعات از کجا است و چه کس و یا کسانی علیه این گروه سم پاشی می کنند که بعدها دست به افشاگری می زنم و چهره واقعی آن ها را به شما عزیزان معرفی می کنم. مدتی پیش سینا ولی الله که در شبکه فارسی1 فعالیت دارد ادعاهایی بی اساس کرده بود که باید در همیسن جا به اطلاعتان برسانم که تماما دروغ بوده است. در این وضعیتی که تمام کشورها ایران را تحریم کرده اند و حتی لایسنس فیلم را به ایرانی ها نمی دهند گروه جم باید چه می کرد. بهترین راه این بود که از کشور ترکیه درخواست فیلم کنیم و خوب در مقابل آن تبلیغات ملک و آپارتمان در این کشور را انجام دهیم. بینندگان هم که عاقل هستند و خود با اختیار خود تصمیم سرمایه گذاری را می گیرند. گروه جم به هیچ عنوان بر کسی این کار را تحمیل نکرده و نخواهد کرد. مورد بعدی مطرح شده درباره پخش بدون مجوز فیلم ها و سریال ها از جم است که در پست بعدی دست به افشاگری خواهم زد

دوستان عزیز

سلام دوستان عزیز این وبلاگ تنها وبلاگ رسمی بنده می باشد و آرزومندم که برای شما مفید باشد